By continuing to browse our site you agree to our use of cookies, Privacy Policy and Terms of Service . More information about cookies

+30-211-19-88800 [email protected]

Δημητρίου Γούναρη 4-6, 18531 Πειραιάς, Ελλάδα

Μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης σε 6 κεφάλαια

Επισκόπηση

Διάρκεια 6 Κεφάλαια
Προβολές 3093
15

Για να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας, τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, γνωστά και ως Social Media, είναι ένας πολύ εύκολος και πολύ προσοδοφόρος τρόπος για να προσελκύσετε κόσμο! Τα περισσότερα από αυτά είναι ιδιαίτερα εύκολα στη χρήση τους, καθιστώντας τον όλο μηχανισμό ακόμα πιο εύκολο. Μια κοινοποίηση αρκεί!

Κεφάλαιο 1ο

Τα βασικά για το Μάρκετινγκ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Σας φέρνουμε σε επαφή με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, ακόμα και αυτά που δε γνωρίζετε ή νομίζατε ότι γνωρίζατε! Επιπλέον, σας αποκαλύπτουμε τις δυνατότητες που σας παρέχει το καθένα από αυτά ώστε να τα αξιοποιείτε σωστά βάσει των χαρακτηριστικών τους.

Κεφάλαιο 2ο

Κανόνες συμπεριφοράς στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Παρά το σεβασμό στο απόρρητο που διέπει το Διαδίκτυο, ειδικά τα τελευταία χρόνια, δεν αναιρείται το γεγονός ότι οι δημοσιεύσεις σας θα διαβαστούν από πολύ κόσμο, οπότε δώστε τον καλύτερό σας εαυτό! Εν τούτοις, σας λύνουμε τα χέρια παρέχοντάς μερικούς βασικούς άξονες ώστε να εκφράζεστε σωστά, να προσεγγίσετε το κοινό σας και να μη δημιουργηθεί φιάσκο. Το βασικό είναι να ακτινοβολεί η προσωπικότητα της επιχείρησής σας, καθώς κάθε δημοσίευση αποτελεί πράξη επικοινωνίας μεταξύ ανθρώπων.

Κεφάλαιο 3ο

Τρόποι προσέλκυσης του ενδιαφέροντος και προώθησης της επιχείρησής σας. Εκτός από τους κανόνες συμπεριφοράς, σας βγάζουμε από τη δύσκολη θέση και όσον αφορά το περιεχόμενο των δημοσιεύσεων! Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αναδείξετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, και μάλιστα με τρόπους που σας επιτρέπουν να σφυγμομετρήσετε από κοντά την ανταπόκριση του κοινού σας, όπως η ανακοίνωση για μια επικείμενη εκδήλωση. Επίσης, μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα, οι επισκέπτες σας μπορούν να σας θέσουν τις προτάσεις τους πολύ πιο ανοιχτά σε σχέση με άλλους τρόπους επικοινωνίας.

Κεφάλαιο 4ο

Σφυγμομέτρηση προόδου από τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Έχοντας μόλις αναφερθεί στην ανταπόκριση του κοινού, κάθε μέσο διαθέτει ποσοτικούς δείκτες βάσει των οποίων μετριέται η αποδοχή μιας δημοσίευσης, και ποσοτικούς, όπου αντικατοπτρίζεται η στάση των επισκεπτών απέναντί της. Αν και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν ενταχθεί σχετικά πρόσφατα στις στρατηγικές του μάρκετινγκ, είναι καλό να ληφθούν σοβαρά υπ’ όψιν οι αντιδράσεις που εκδηλώνουν οι πελάτες μέσω αυτών, ώστε να ικανοποιείτε καλύτερα τις ανάγκες τους.

Κεφάλαιο 5ο

Πες μου το μέσο κοινωνικής δικτύωσης να σου πω ποιος είσαι! Παρά την αδιαμφισβήτητη κυριαρχία του Facebook, φαίνεται ότι κάθε μέσο κοινωνικής δικτύωσης είναι δημοφιλές σε συγκεκριμένες επαγγελματικές κατηγορίες. Κάθε επιχείρηση, βέβαια, πρέπει να έχει προφίλ σε όσο το δυνατόν περισσότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βάσει των αναγκών των πιθανών πελατών της.

Κεφάλαιο 6ο

Σύνοψη των σωστών στρατηγικών για την επιτυχία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (και γενικότερα στο διαδικτυακό κόσμο). Σε αυτό το τελευταίο μάθημα παρέχουμε μερικά επιπλέον στοιχεία που θα σας δώσουν το προβάδισμα που χρειάζεστε ώστε να διαπρέψετε στα Social Media! Δεν αφορούν αποκλειστικά τα κοινωνικά δίκτυα καθεαυτά, αλλά αφορούν τη γενικότερη διαδικτυακή σας παρουσία.

Γραφτείτε στο μάθημα

Συχνές ερωτήσεις

Ο οδηγός μας έχει ως σκοπό να σας δώσει τις βασικές γνώσεις για το μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Εαν θέλετε να διαπρέψετε σε αυτό θα πρέπει να εφαρμόζετε τις τεχνικές και τις συμβουλές που αναφέρονται στον οδηγό μας και να συνεχίσετε να διαβάζετε μέχρι να φτάσετε στην κορυφή.

Θα σας παρέχουμε πληροφορίες μόνο για τα σημαντικά social media αλλά στην πορεία θα συμπεριλάβουμε και άλλα.

Ναι πρέπει να έχετε λογαριασμούς σε όλα τα social media.

Καθέ δίκτυο έχει την δική του στρατηγική για παράδειγμα στο Facebook μπορούμε να προωθήσουμε την εταιρεία με διαφημίσεις και δημοσιεύσεις.

Τα social media σας παρέχουν ένα πίνακα που μπορείτε να ελέγχετε τα στατιστικά στοιχεία της καμπάνιας σας.

Δεν υπάρχει περιορισμός στα άτομα που μπορούν να συμμετέχουν.

Όχι. Τα μαθήματα μας θα σας παρέχουν γνώσεις και όχι κάποιο πτυχίο ή βεβαιώση παρακολούθησης.

Θα σας παρέχουμε όλες τις πληροφορίες και κάποια εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να καταλάβετε καλύτερα την λογική του μαθήματος. Επίσης θα σας παρέχουμε απαραίτητες πληροφορίες και ένα forum για βοήθεια.

Κάθε μάθημα έχει την δική του διάρκεια όπως φαίνεται και στην αρχική σελίδα των μαθημάτων μας.

Υπάρχεί μονό μια εξέταση και ένας εξεταστής, εσείς.

Εαν ξέρετε να χρησιμοποιείτε το internet και να εκτελείτε βασικές λειτουργίες όπως το να γράψετε ένα email ή να εξερευνήσετε το internet τότε δεν θα έχετε πρόβλημα.

Θα δημιουργήσετε ένα σύνδεσμο στο forum μας για να παρουσιάσετε την πρόοδο σας και να δεχτείτε βοήθεια απο τα μέλη του forum και από εμάς.

Όχι ο καθένας μπορεί να συμμετέχει στα μαθήματα start-you-up.

Μπορείτε να δημοσιεύσετε την ερώτηση σας ή το αίτημα σας στο forum.

Απλά κάντε κλικ στο κουμπί sign up.

Σας παρέχουμε γενικές πληροφορίες για να ξεκινήσετε. Τα υπόλοιπα εξαρτώνται από εσάς.

Τα μαθήματα μας δεν έχουν ως στόχο να σας κάνουν τον πλουσιότερο άνθρωπο στην πόλη, έχουν ως στόχο να σας παρέχουν γενική γνώση στο διαδικτυακό μαρκετινγκ για να επιτύχετε τους στόχους σας. Εάν ο στόχος σας είναι να γίνεται πλούσιος τότε θα το καταφέρετε..

Ναι εαν θέλετε να ασχοληθείτε με το μαρκετινγκ στα άγγλικα.

Δεν υπάρχει περιορισμός στην ηλικία. Οποιοσδήποτε με κίνητρο μπορεί να συμμετέχει.