By continuing to browse our site you agree to our use of cookies, Privacy Policy and Terms of Service . More information about cookies

+30-211-19-88800 [email protected]

Δημητρίου Γούναρη 4-6, 18531 Πειραιάς, Ελλάδα

Κάντε τα μέσα να μιλάνε για εσάς!

Ας το παραδεχτούμε, δημιουργείται μια αίσθηση αίγλης σε μια επιχείρηση όταν αυτή προβάλλεται στα μέσα ενημέρωσης, μέσα από διαφημίσεις ή συνεντεύξεις. Άλλωστε, ποιος δε θέλει να παρουσιάσει σε όλον τον κόσμο το όραμα της επιχείρησής του και να την κάνει να ξεχωρίζει από όλες τις άλλες; Είναι λογικό, λοιπόν, να επιδιώκετε να έρθετε σε επαφή με εφημερίδες και κανάλια. Δεν πρόκειται για απλή υπόθεση, ειδικά όταν πρόκειται για τα πιο διάσημα. Εν τούτοις, οι μηχανισμοί είναι σχετικά σαφείς.


Πριν έρθετε σε επαφή με τα διάφορα μέσα είτε για να διαφημιστείτε είτε για να επικοινωνήσετε περαιτέρω μαζί τους και να παρουσιάσετε την ιδέα σας, καλό είναι να εξετάσετε λεπτομερώς τη θεματολογία τους. Ειδικά στην Ελλάδα, πολλά μέσα έχουν συγκεκριμένη ιδεολογική κατεύθυνση. Αυτό σημαίνει ότι αν προβληθείτε σε αυτά, αυτόματα θεωρείται ότι ακολουθείτε συγκεκριμένη πολιτική γραμμή και αποξενώνεστε από ένα ευρύ κοινό χωρίς να το αντιληφθείτε! Καλό είναι να απευθυνθείτε σε μέσα όσο το δυνατόν αμερόληπτα ή/και που σχετίζονται με τη θεματολογία της ιστοσελίδας σας και τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας, κερδίζοντας έτσι το κατάλληλο και πιο άμεσα ενδιαφερόμενο κοινό.


Πριν ξεκινήσετε, όμως, την εκστρατεία κατάκτησης των πιο δημοφιλών μέσων ενημέρωσης, μην αμελήσετε την πιο σύγχρονη μορφή μάρκετινγκ: το Διαδίκτυο. Επενδύστε σε μια ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας. Φυσικά, μπορείτε να φτιάξετε δωρεάν ιστοσελίδα μέσα από πλατφόρμες όπως το WordPress, το Wix ή το Weebly, αλλά μια επαγγελματικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα αναδεικνύει ακόμα πιο ωραία την επιχείρησή σας και είναι ακριβώς προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας. Έχοντας ήδη εξασφαλίσει αυτό το κρίσιμο κομμάτι, στραφείτε οπωσδήποτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με δημοσιεύσεις που ξεχωρίζουν. Οι εφημερίδες και τα κανάλια διαθέτουν μια σελίδα τουλάχιστον στα πιο δημοφιλή κοινωνικά δίκτυα (Facebook, twitter, YouTube), οπότε γίνεται ακόμα πιο εύκολο το να συνδεθείτε μαζί τους. Αφήστε την προσωπικότητα της επιχείρησής σας να λάμψει, επιστρατεύστε όλη τη δημιουργικότητα και το χιούμορ σας, και πού ξέρετε… μπορεί να τραβήξετε τόσο την προσοχή πού να μην μπορούν να σας αντισταθούν! Μια μικρή λεπτομέρεια: λάβετε υπ’ όψιν ότι τα μέσα ασχολούνται με τόσο πολλά θέματα μέσα σε πολύ λίγο χρόνο, με αποτέλεσμα να διαφεύγετε εύκολα της προσοχής τους. Αυτό σημαίνει ότι στη βράση κολλάει το σίδερο: δράστε εγκαίρως μόλις ενδιαφερθούν για εσάς!


Στη συνέχεια, κάντε το πρώτο βήμα: στείλτε σχόλια, επικοινωνήστε ή/και διαφημιστείτε! Προετοιμάστε ένα σύντομο, πιασάρικο κείμενο, με το οποίο παρουσιάζετε την επιχείρησή σας και να προσελκύετε το ενδιαφέρον. Σκεφτείτε πώς θα ήταν το διαφημιστικό σποτ της εταιρείας σας και βασιστείτε πάνω σε αυτό. Επιπλέον, μην ξεχνάτε να σχολιάζετε στις δημοσιεύσεις τους ή να τους φέρετε σε επαφή με ειδικούς πάνω σε κάποια θέματα της επικαιρότητας. Όποιο μέσο και αν χρησιμοποιήσετε για να διαφημιστείτε, φροντίστε να είστε ευγενικοί και να ευχαριστείτε εκ των προτέρων τον παραλήπτη για τον (περιορισμένο) χρόνο που αφιερώνει σε αυτό το μήνυμα. Δεν πρέπει να στέλνετε παραπάνω από ένα μήνυμα σε καθένα από τα μέσα και για κάθε θέμα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό αν θέλετε να διατηρήσετε την υπόληψη και την αξιοπρέπειά σας ακέραιες.


Και το πιο βασικό: πριν στραφείτε στα μέσα, βεβαιωθείτε ότι διαθέτετε περιεχόμενο που κολακεύει την προσωπικότητα της εταιρείας σας. Ξεκινώντας από αυτό, όλα τα άλλα προκύπτουν σταδιακά. Αν γνωρίζετε τους κατάλληλους ανθρώπους (είναι πιο απλό από όσο νομίζετε) και προωθείτε σωστά την επιχείρησή σας, τότε είστε στο σωστό δρόμο. Κλειδί για την επίτευξη των στόχων σας αποτελεί, όσο και αν σας φαίνεται παράξενο, η σελίδα “Σχετικά με εμάς”. Καθώς γράφετε αυτή τη στήλη, μη διστάσετε να αναδείξετε την αποστολή της επιχείρησής σας, το όραμά της και να φτιάξετε το ...μανιφέστο της. Όσο σύντομη και αν είναι η διάρκεια ζωής μιας επιχείρησης λόγω του σκληρού ανταγωνισμού, είμαστε σίγουροι ότι θέλετε, όσο το δυνατόν, να την περάσετε στη σφαίρα της αθανασίας. Τι θα θέλατε, λοιπόν, να πείτε στον κόσμο που θα έρθει να σας διαβάσει μετά από χρόνια και θα έχει την περιέργεια να δει ποιοι είστε; Με αυτή τη σκέψη κατά νου, θα φτιάξετε μια στήλη “Σχετικά με εσάς” που πραγματικά θα ξεχωρίζει. Φυσικά, μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε και τα στοιχεία επικοινωνίας, ώστε ακόμα και τα μέσα να έρθουν σε επαφή μαζί σας.

Όπως γίνεται φανερό, λοιπόν, από τα προαναφερθέντα, η επιτυχία της ...εκστρατείας κατάκτησης των μέσων δεν απαιτεί κόπο, αλλά τρόπο, και αυτός είναι η σωστή στρατηγική, πάντα με θετική ενέργεια και ταπεινότητα. Σταδιακά, με απλά βήματα, θα γίνετε γνωστοί χωρίς να το καταλάβετε!