By continuing to browse our site you agree to our use of cookies, Privacy Policy and Terms of Service . More information about cookies

+30-211-19-88800 info@raza.gr

Δημητρίου Γούναρη 4-6, 18531 Πειραιάς, Ελλάδα

Ανάπτυξη της πλατφόρμας MITE

Η MITE 2017 (Μεσογειακή Διεθνής Έκθεση Τουρισμού) πλησιάζει (λιγότερο από μία ημέρα έμεινε μέχρι τις 19 Οκτωβρίου), οπότε η εταιρεία μας, πάντα με το πνεύμα της διευκόλυνσης της ζωής των ανθρώπων, κυκλοφόρησε μια πλατφόρμα που θα επιτρέψει σε μελλοντικούς αγοραστές, εκθέτες και επισκέπτες να αποκομίσουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία απο την έκθεση MITE. H MITE θα πραγματοποιηθεί στο MEC (Μεσογειακό Εκθεσιακό Κέντρο) Παιανίας. Η εφαρμογή που είναι ενσωματωενη στον ιστότοπο έχει τις απαραίτητες λειτουργίες για την εγγραφή και παρέχει ακόμη περισσότερη βοήθεια σε όσους θέλουν ένα περίπτερο για την επιχείρησή τους. Ωστόσο, η ίδια η πλατφόρμα προχωράει ένα βήμα παραπέρα και προσφέρει ένα κανάλι επικοινωνίας μεταξύ των επισκεπτών και των εκθετών, το οποίο είναι απαράμιλλο. Επιπλέον, είναι ένα πραγματικά σημαντικό εργαλείο που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την παρουσία της εταιρείας σας όχι μόνο στην έκθεση αλλά και ως επιχείρηση γενικότερα.

Το 1ο MITE είναι πλέον πραγματικότητα και πρόκειται για μια έκθεση που υποστηρίζεται από την Ελληνική κυβέρνηση (ιδιαίτερα το Υπουργείο Τουρισμού) και τους Ελληνικούς και Ευρωπαϊκούς τουριστικούς οργανισμούς. Σκοπός της έκθεσης είναι να συγκεντρώσει τις διάφορες πτυχές του τουρισμού, από εκείνες του κυρίου ρεύματος μέχρι και τις εναλλακτικές. Επιπλέον, το MITE αποτελεί λιμάνι για τις τουριστικές επιχειρήσεις, από το Β2Β μέχρι τα εργαστήρια και τις συναντήσεις. Το MITE φιλοδοξεί να εισαχθεί στο πάνθεον των κορυφαίων διεθνών τουριστικών εκθέσεων στον κόσμο (και είμαστε σίγουροι ότι αυτό τελικά θα συμβεί). Στο MITE, ο επισκέπτης θα έχει σίγουρα πολλά να δει από προορισμούς, επενδυτές, ξενοδοχεία και διάφορες μορφές τουρισμού σε αεροπορικές εταιρείες, ναυτιλιακά και ταξιδιωτικά γραφεία και οινοποιεία. Όπως μπορείτε να παρατηρήσετε από την επίσημη ιστοσελίδα της έκθεσης, είναι ξεκάθαρο ότι διατίθεται μεγάλη ποικιλία από εταιρείες που φιλοξενούνται και δεν υπάρχουν περιορισμοί στις επιλογές για τους πιθανούς πελάτες.

Η ίδια η πλατφόρμα είναι πολύ απλή στη χρήση από κάθε άποψη. Η διαδικασία εγγραφής γίνεται ως εξής: ο χρήστης θα πρέπει να επιλέξει τον ρόλο που πρόκειται να έχει στην έκθεση, εκθέτης, αγοραστής ή επισκέπτης. Εάν είστε εκθέτης, θα πρέπει να συμπληρώσετε επιπλέον πληροφορίες, όπως το ονοματεπώνυμό σας, το όνομα της επιχείρησης, το email, τον κωδικό, ο οποίος θα πρέπει να επαληθευτεί, τα στοιχεία επικοινωνίας του ατόμου (όνομα, επώνυμο, θέση, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τηλέφωνο). Μόλις γίνετε μέλος, θα δείτε μια σελίδα σύνδεσης, στην οποία απαιτείται μόνο το email και ο κωδικός πρόσβασης. Ωστόσο, ανάλογα με το ρόλο σας στη διαδικασία, θα έχετε διαφορετικές λειτουργίες.

Στη συνέχεια, μπορείτε να προσθέσετε τα στοιχεία της εταιρείας σας στο προφίλ, γρήγορα και εύκολα. Εάν εγγραφείτε στην πλατφόρμα ως εκθέτης, θα υπάρχει η επιλογή "Κλείστε ένα ραντεβού" το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε οποιονδήποτε για να επικοινωνήσει μαζί σας. Επιπλέον, θα μπορείτε να επικοινωνήσετε με οποιονδήποτε χρήστη θέλετε μέσω της λειτουργίας "Αποστολή μηνύματος", η οποία εμφανίζεται επίσης ως παράθυρο διαλόγου συνομιλίας. Μέσω της πλατφόρμας, θα έχετε πρόσβαση σε οποιεσδήποτε ειδήσεις και μπορείτε να αναζητήσετε οποιονδήποτε εκθέτη και οποιαδήποτε εταιρεία θέλετε να προσεγγίσετε. Ως επισκέπτης, θα έχετε επίσης την ευκαιρία να προσκαλέσετε άλλους στην έκθεση. Ανεξάρτητα από την κατηγορία στην οποία ανήκετε, θα μπορείτε να εκδώσετε το δελτίο εισόδου της έκθεσης και να σαρώσουν τον κωδικό QR στην είσοδο. Εάν ο κωδικός είναι έγκυρος, τότε θα μπορέσετε να εισέλθετε στην έκθεση χωρίς προβλήματα.

Εκτός από τα προαναφερθέντα βασικά χαρακτηριστικά, διαθέτετε έναν πίνακα ελέγχου, μέσω του οποίου μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας, το προφίλ σας και θα είστε σε θέση να ελέγχετε τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων των πληρωμών. Επιπλέον, έχει πολλές απλές λειτουργίες, οι οποίες ενισχύουν την εμπειρία σας ως επισκέπτης. Ως διαχειριστής, θα μπορείτε επίσης να προγραμματίζετε και να διαχειρίζεστε συναντήσεις. Επιπλέον, προσφέρει ένα επιπλέον χαρακτηριστικό, εξαιρετικά σημαντικό: τη δυνατότητα να ζητήσετε ένα περίπτερο, το μέγεθος και την εμφάνισή του. Έτσι θα βοηθήσετε την επιχείρησή σας να προβάλει το πλήρες δυναμικό της και να δημιουργήσει συνδέσεις και επαφές με άλλους μέσω του μοναδικού χαρακτήρα της.

Όπως μπορείτε να δείτε, η πλατφόρμα είναι ωφέλιμη για όλους όσους συμμετέχουν. Η έκθεση αναμένεται να φιλοξενήσει τουλάχιστον 350 εκθέτες από όλο τον κόσμο, 250 επιλεγμένους αγοραστές και περισσότερους από 30.000 επισκέπτες. Στόχος μας είναι να κάνουμε την περιήγηση στην έκθεση ευκολότερη και απλούστερη. Επιπλέον, ένα συχνό φαινόμενο που συμβαίνει κατά τη διάρκεια της έκθεσης είναι η έλλειψη επικοινωνίας μετά την ανταλλαγή των επαγγελματικών καρτών. Κατά συνέπεια, η πλατφόρμα επιτρέπει σε κάθε χρήστη να βρει τυχόν στοιχεία που λείπουν και να επικοινωνήσει με την επιχείρηση που θέλει, ακόμα και πολύ καιρό μετά τη διεξαγωγή της έκθεσης MITE.

Εκτός από την πλατφόρμα MITE, η εταιρεία μας έχει πολλά project, τα οποία θα κυκλοφορήσουν σύντομα. Ακριβώς όπως και το GigLancer, έχουμε πολλές ιδέες που υλοποιήθηκαν μέσω του προγράμματος “Ideas to LIFE!” και σύντομα θα βγούν στο φως της δημοσιότητας. Μείνετε συντονισμένοι! Φυσικά, μην ξεχάσετε να έρθετε στην έκθεση, να δείτε περι τίνος πρόκειται και να παρέχετε την υποστήριξή σας σε αυτό το κρίσιμο αρχικό στάδιο. Θα είμαστε και εμείς εκεί και θα σας περιμένουμε, 19-22 Οκτωβρίου!