By continuing to browse our site you agree to our use of cookies, Privacy Policy and Terms of Service . More information about cookies

+30-211-19-88800 info@raza.gr

Δημητρίου Γούναρη 4-6, 18531 Πειραιάς, Ελλάδα

Ανάπτυξη της πλατφόρμας MITE

Η MITE 2017 (Μεσογειακή Διεθνής Έκθεση Τουρισμού) πλησιάζει (λιγότερο από μία ημέρα έμεινε μέχρι τις 19 Οκτωβρίου), οπότε η εταιρεία μας, πάντα με το πνεύμα της διευκόλυνσης της ζωής των ανθρώπων, κυκλοφόρησε μια πλατφόρμα που θα επιτρέψει σε μελλοντικούς αγοραστές, εκθέτες και επισκέπτες να αποκομίσουν την καλύτερη δυνατή εμπειρία απο την έκθεση MITE. H MITE θα πραγματοποιηθεί στο MEC (Μεσογειακό Εκθεσιακό Κέντρο) Παιανίας. Η εφαρμογή που είναι ενσωματωενη στον ιστότοπο έχει τις απαραίτητες λειτουργίες για την εγγραφή και παρέχει ακόμη περισσότερη βοήθεια σε όσους θέλουν ένα περίπτερο για την επιχείρησή τους. Ωστόσο, η ίδια η πλατφόρμα προχωράει ένα βήμα παραπέρα και προσφέρει ένα κανάλι επικοινωνίας μεταξύ των επισκεπτών και των εκθετών, το οποίο είναι απαράμιλλο. Επιπλέον, είναι ένα πραγματικά σημαντικό εργαλείο που θα σας βοηθήσει να βελτιώσετε την παρουσία της εταιρείας σας όχι μόνο στην έκθεση αλλά και ως επιχείρηση γενικότερα.Το 1ο MITE είναι πλέον πραγματικότητα και πρόκειται για μια έκθεση που υποστηρίζεται από την Ελληνική κυβέρνηση (ιδιαίτερα το Υπουργείο Τουρισμού) και τους Ελληνικούς και Ευρωπαϊκούς τουριστικούς οργανισμούς. Σκοπός της έκθεσης είναι να συγκεντρώσει τις διάφορες πτυχές του τουρισμού, από εκείνες του κυρίου ρεύματος μέχρι και τις εναλλακτικές. Επιπλέον, το MITE αποτελεί λιμάνι για τις τουριστικές επιχειρήσεις, από το Β2Β μέχρι τα εργαστήρια και τις συναντήσεις. Το MITE φιλοδοξεί να εισαχθεί στο πάνθεον των κορυφαίων διεθνών τουριστικών εκθέσεων στον κόσμο (και είμαστε σίγουροι ότι αυτό τελικά θα συμβεί). Στο MITE, ο επισκέπτης θα έχει σίγουρα πολλά να δει από προορισμούς, επενδυτές, ξενοδοχεία και διάφορες μορφές τουρισμού σε αεροπορικές εταιρείες, ναυτιλιακά και ταξιδιωτικά γραφεία και οινοποιεία. Όπως μπορείτε να παρατηρήσετε από την επίσημη ιστοσελίδα της έκθεσης, είναι ξεκάθαρο ότι διατίθεται μεγάλη ποικιλία από εταιρείες που φιλοξενούνται και δεν υπάρχουν περιορισμοί στις επιλογές για τους πιθανούς πελάτες.Η ίδια η πλατφόρμα είναι πολύ απλή στη χρήση από κάθε άποψη. Η διαδικασία εγγραφής γίνεται ως εξής: ο χρήστης θα πρέπει να επιλέξει τον ρόλο που πρόκειται να έχει στην έκθεση, εκθέτης, αγοραστής ή επισκέπτης. Εάν είστε εκθέτης, θα πρέπει να συμπληρώσετε επιπλέον πληροφορίες, όπως το ονοματεπώνυμό σας, το όνομα της επιχείρησης, το email, τον κωδικό, ο οποίος θα πρέπει να επαληθευτεί, τα στοιχεία επικοινωνίας του ατόμου (όνομα, επώνυμο, θέση, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τηλέφωνο). Μόλις γίνετε μέλος, θα δείτε μια σελίδα σύνδεσης, στην οποία απαιτείται μόνο το email και ο κωδικός πρόσβασης. Ωστόσο, ανάλογα με το ρόλο σας στη διαδικασία, θα έχετε διαφορετικές λειτουργίες.Στη συνέχεια, μπορείτε να προσθέσετε τα στοιχεία της εταιρείας σας στο προφίλ, γρήγορα και εύκολα. Εάν εγγραφείτε στην πλατφόρμα ως εκθέτης, θα υπάρχει η επιλογή "Κλείστε ένα ραντεβού" το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε οποιονδήποτε για να επικοινωνήσει μαζί σας. Επιπλέον, θα μπορείτε να επικοινωνήσετε με οποιονδήποτε χρήστη θέλετε μέσω της λειτουργίας "Αποστολή μηνύματος", η οποία εμφανίζεται επίσης ως παράθυρο διαλόγου συνομιλίας. Μέσω της πλατφόρμας, θα έχετε πρόσβαση σε οποιεσδήποτε ειδήσεις και μπορείτε να αναζητήσετε οποιονδήποτε εκθέτη και οποιαδήποτε εταιρεία θέλετε να προσεγγίσετε. Ως επισκέπτης, θα έχετε επίσης την ευκαιρία να προσκαλέσετε άλλους στην έκθεση. Ανεξάρτητα από την κατηγορία στην οποία ανήκετε, θα μπορείτε να εκδώσετε το δελτίο εισόδου της έκθεσης και να σαρώσουν τον κωδικό QR στην είσοδο. Εάν ο κωδικός είναι έγκυρος, τότε θα μπορέσετε να εισέλθετε στην έκθεση χωρίς προβλήματα.Εκτός από τα προαναφερθέντα βασικά χαρακτηριστικά, διαθέτετε έναν πίνακα ελέγχου, μέσω του οποίου μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας, το προφίλ σας και θα είστε σε θέση να ελέγχετε τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων των πληρωμών. Επιπλέον, έχει πολλές απλές λειτουργίες, οι οποίες ενισχύουν την εμπειρία σας ως επισκέπτης. Ως διαχειριστής, θα μπορείτε επίσης να προγραμματίζετε και να διαχειρίζεστε συναντήσεις. Επιπλέον, προσφέρει ένα επιπλέον χαρακτηριστικό, εξαιρετικά σημαντικό: τη δυνατότητα να ζητήσετε ένα περίπτερο, το μέγεθος και την εμφάνισή του. Έτσι θα βοηθήσετε την επιχείρησή σας να προβάλει το πλήρες δυναμικό της και να δημιουργήσει συνδέσεις και επαφές με άλλους μέσω του μοναδικού χαρακτήρα της.Όπως μπορείτε να δείτε, η πλατφόρμα είναι ωφέλιμη για όλους όσους συμμετέχουν. Η έκθεση αναμένεται να φιλοξενήσει τουλάχιστον 350 εκθέτες από όλο τον κόσμο, 250 επιλεγμένους αγοραστές και περισσότερους από 30.000 επισκέπτες. Στόχος μας είναι να κάνουμε την περιήγηση στην έκθεση ευκολότερη και απλούστερη. Επιπλέον, ένα συχνό φαινόμενο που συμβαίνει κατά τη διάρκεια της έκθεσης είναι η έλλειψη επικοινωνίας μετά την ανταλλαγή των επαγγελματικών καρτών. Κατά συνέπεια, η πλατφόρμα επιτρέπει σε κάθε χρήστη να βρει τυχόν στοιχεία που λείπουν και να επικοινωνήσει με την επιχείρηση που θέλει, ακόμα και πολύ καιρό μετά τη διεξαγωγή της έκθεσης MITE.Εκτός από την πλατφόρμα MITE, η εταιρεία μας έχει πολλά project, τα οποία θα κυκλοφορήσουν σύντομα. Ακριβώς όπως και το GigLancer, έχουμε πολλές ιδέες που υλοποιήθηκαν μέσω του προγράμματος “Ideas to LIFE!” και σύντομα θα βγούν στο φως της δημοσιότητας. Μείνετε συντονισμένοι! Φυσικά, μην ξεχάσετε να έρθετε στην έκθεση, να δείτε περι τίνος πρόκειται και να παρέχετε την υποστήριξή σας σε αυτό το κρίσιμο αρχικό στάδιο. Θα είμαστε και εμείς εκεί και θα σας περιμένουμε, 19-22 Οκτωβρίου!
Read more

Ανάπτυξη της πλατφόρμας Candez.com

Μια πολύ καινοτόμος πλατφόρμα έχει ήδη έρθει στο φως και το όνομά της είναι Candez.com. Το Candez.com είναι ένα άλλο έργο που αναπτύχθηκε μέσω του προγράμματος "IDEAS to Life!". Ήταν η ιδέα του κ. Τόλη Μπακή και είναι μια πλατφόρμα που συγκεντρώνει και φέρνει σε επαφή χονδρεμπόρους, διανομείς και πωλητές που προσφέρουν προϊόντα ομορφιάς για προσωπική και επαγγελματική χρήση και εξοπλισμό για κομμωτές, αισθητικούς και άλλες συναφείς υπηρεσίες και τους συνηθισμένους αγοραστές. Κάθε πελάτης μπορεί να βρει προϊόντα σε οποιαδήποτε κατάσταση, καινούρια ή μεταχειρισμένα, και κάθε πωλητής μπορεί να προσφέρει μεταχειρισμένα προϊόντα, από καλλυντικά μέχρι ρούχα. Ως εκ τούτου, κάθε είδος πωλητή έχει την ευκαιρία να έχει πρόσβαση σε πελάτες που δεν θα μπορούσε να βρει διαφορετικά. Προσθέσαμε μια πινελιά θηλυκότητας στην ιστοσελίδα μέσω ενός πολύ ωραίου λογότυπου και παιχνιδιάρικης μαλακής ροζ απόχρωσης στο παρασκήνιο. Οι γυναίκες είναι οι πρωταγωνίστριες σε αυτή την πλατφόρμα, λόγω της εστιάσής της σε ένα σημαντικό μέρος της φύσης τους: την ομορφιά. Άλλωστε, οι γυναίκες της ομάδας οραματίστηκαν τον τρέχοντα σχεδιασμό  και δομή της ιστοσελίδας.Η διαδικασία εγγραφής σε αυτήν την πλατφόρμα είναι απλή τόσο για τους χρήστες όσο και για τις επιχειρήσεις. Προσφέρει στα μέλη τη δυνατότητα να λαμβάνουν παραγγελίες προϊόντων, υπηρεσιών και προσφορών από τους πελάτες τους μέσω ηλεκτρονικών ειδοποιήσεων. Συνεπώς, μπορούν να επικοινωνούν αργότερα με τους πελάτες και να συζητούν μαζί τους οτιδήποτε σχετίζεται με τη συναλλαγή. Επιπλέον, έχουν την ευκαιρία να τους βοηθήσουν σε ό,τι χρειαστούν. Ακόμα, στη σελίδα κάθε προϊόντος, κάθε πελάτης έχει την δυνατότητα να βαθμολογήσει την λειτουργία και την εξυπηρέτηση και να αξιολογήσει το προϊόν (και κατά συνέπεια τον πωλητή).Επιπλέον, προσφέρει στους προμηθευτές την ευκαιρία να αναπτύξουν το δικό τους δίκτυο μέσω της κοινής χρήσης των προφίλ τους στο Candez.com. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να κρατούν τους πελάτες τους ενημερωμένους για όλα τα νέα προϊόντα, υπηρεσίες και προσφορές, άμεσα, εύκολα και γρήγορα. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει επίσης στους πωλητές μεταχειρισμένων προϊόντων να προωθούν τις προσφορές και τις εκπτώσεις τους. Όλοι οι χονδρέμποροι και πωλητές μπορούν να εγγραφούν στην πλατφόρμα δωρεάν και θα μπορούν να ενημερώνονται και να βρίσκουν προϊόντα, υπηρεσίες και προσφορές στον κλάδο που τους ενδιαφέρει, σε ένα μέρος. Επιπλέον, τους προσφέρεται η ευκαιρία να έρθουν σε επαφή αμέσως με τους πωλητές. Ακόμα, θα επωφεληθούν από τις προσφορές και τις εκπτώσεις και θα ανακαλύψουν νέους προμηθευτές, προϊόντα και προσφορές στον κλάδο τους. Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος για να βρείτε όλα όσα χρειάζονται για ένα εργαστήρι ομορφιάς!Ωστόσο, το Candez.com ξεπερνά τον τομέα χονδρικής πώλησης, καθώς δεν περιορίζεται στο  B2B, αλλά επεκτείνεται και στο B2C. Αυτό το χαρακτηριστικό κάνει την Candez.com μια πραγματικά ολοκληρωμένη πλατφόρμα που ωφελεί κάθε είδους καταναλωτή. Μέσω της πλατφόρμας, τόσο οι επαγγελματίες όσο και οι ιδιώτες μπορούν να αποκτήσουν προϊόντα από μάρκες που συνήθως δεν συναντούν στα καταστήματα εκτός Διαδικτύου σε πραγματικά ανταγωνιστικές τιμές. Η ομορφιά γίνεται πιο προσιτή από ποτέ!Όπως είναι προφανές από τα προαναφερθέντα, υπάρχει κάτι για όλους σε αυτήν την πλατφόρμα και είναι μια πραγματικά ισχυρή ιδέα, καθώς είναι κάτι πρωτοφανές στην Ελλάδα, παρόλο που υπάρχουν πολλά καταστήματα ομορφιάς στη χώρα. Επιπλέον, ακόμη και τα μικρότερα καταστήματα ομορφιάς θα βρεθούν στο προσκήνιο μέσω αυτής της πλατφόρμας και θα έχουν την ευκαιρία να αναδείξουν τα προϊόντα τους. Τέλος, όποιος έχει προϊόντα ομορφιάς που δεν του είναι χρήσιμα μπορεί να τα πουλήσει μέσω της πλατφόρμας. Επιπλέον, σε πολλά μικρά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα που κατασκευάζουν τα δικά τους βιολογικά καλλυντικά έχουν την ευκαιρία να γίνουν πιο γνωστά εκτός των στενών τοπικών ορίων.Η πλατφόρμα θα ενισχυθεί σύντομα με ένα πολύ απλό σύστημα πληρωμών το οποίο θα διευκολύνει τις συναλλαγές. Επιπλέον, οι πωλητές μεταχειρισμένων θα επωφελούνται σημαντικά καθώς θα είναι σε θέση να προσφέρουν τα μεταχειρισμένα προϊόντα με έναν πολύ απλό τρόπο, προσιτό ακόμη και στους πιο άπειρους χρήστες. Από αυτή την άποψη, το Candez.com είναι μια καινοτομία που σπάει το επιχειρηματικό καλούπι που επικρατεί στον τομέα της ομορφιάς.Επιπλέον, είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι δεν κάνει διακρίσεις μεταξύ μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων, αλλά δίνει φωνή σε όλους. Η περαιτέρω ανάπτυξή της θα ενισχύσει την ικανότητά της να φιλοξενεί διάφορα είδη επιχειρήσεων ομορφιάς και θα διευκολύνει την προσθήκη άλλων χαρακτηριστικών που θα ωφελήσουν τα μέλη της πλατφόρμας. Ο ιστότοπος Candez.com είναι ένα μοναδικό πρωτοποριακό έργο που αξίζει ιδιαίτερη προσοχή και ανάπτυξη. Αγγίζει ένα δημοφιλές πεδίο επιχειρηματικής δραστηριότητας, της αισθητικής και της ομορφιάς, με έναν ιδιαίτερο τρόπο που εξυπηρετεί διάφορους τύπους πελατών, από επιχειρήσεις έως ιδιώτες. Μέσω αυτής της πλατφόρμας όλες οι εταιρείες "ακούγονται" και δίνεται εξ ολοκλήρου έμφαση στην αξία τους.Αξίζει να σημειωθεί ότι ακόμα και εν μέσω κρίσης, ο τομέας της ομορφιάς συνεχίζει να ανθίζει στον ελληνικό κόσμο. Κατά συνέπεια, η πλατφόρμα αυτή, χάρη στην απλότητα της χρήσης της, βελτιώνει τη ζωή πολλών ανθρώπων και συμβάλλει στην ευημερία ενός τομέα επιχειρηματικής δραστηριότητας που είναι πραγματικά πολλά υποσχόμενος. Μέσα από αυτή, προωθείται μια νέα μορφή επιχειρηματικότητας, η οποία δίνει στις μικρές νεοφυείς επιχειρήσεις, που ανατρέπουν το καθεστώς που επικρατεί στην επιχειρηματικότητα, την ευκαιρία να ξεφύγουν από το παραδοσιακό Ελληνικό επιχειρηματικό τοπίο και το πνεύμα ανταγωνισμού που το διέπει. Για τους προαναφερθέντες λόγους, η πλατφόρμα Candez.com δικαιούται να πάρει την υποστήριξη που της αξίζει, και για αυτό ξεκίνησε πρόσφατα μια συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής. Συγχαρητήρια!Εκτός από το Candez.com, υπάρχουν πολλά άλλα project που πρόκειται να κυκλοφορήσουν σύντομα μέσω του προγράμματός μας "IDEAS to Life!". Μείνετε συντονισμένοι!
Read more

GigLancer -Άλλο ένα project του Ideas to Life!

@page { margin: 0.79in } p { margin-bottom: 0.1in; line-height: 120% } a:link { so-language: zxx } GigLancer Η παραγωγική και δημιουργική περίοδος για την εταιρεία συνεχίζεται ακάθεκτη. Μετά τον επανασχεδιασμό  της πλατφόρμας B2Btrade, ένα από τα project του πρόγραμματος “Ideas to Life” είναι διαθέσιμο για το κοινό και σας περιμένει. Το GigLancer είναι μια πλατφόρμα ανοικτή σε κάθε είδους υπηρεσίες και δεξιότητες. Ο σκοπός αυτής της πλατφόρμας είναι να δοθεί στους ανθρώπους η ευκαιρία  να παρέχουν υπηρεσίες αποτελεσματικά και οικονομικά. Προσπαθήσαμε, και ευελπιστούμε ότι τα καταφέραμε, να προσθέσουμε λειτουργίες που μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη και στην επέκταση μιας επιχείρησης, λαμβάνοντας επίσης υπ’ όψιν τα τυπικά χαρακτηριστικά των κοινωνικών δικτύων, όπως οι δωρεάν κλήσεις, τα γραπτά μηνύματα, η παρακολούθηση και λήψη ενημερώσεων από τους followers και αντιστρόφως και ένα ξεχωριστό σύστημα συνεργατών στο οποίο όχι μόνο οι πάροχοι υπηρεσιών αλλά και ο οποιοσδήποτε μπορεί  να κοινοποιήσει ένα gig και να κερδίσει ένα ποσοστό που ορίζεται από τον πωλητή. Ως πωλητής έχετε πολλές δυνατότητες. Με τη χρήση αυτής της πλατφόρμας, έχετε στη διάθεσή σας πολλά εργαλεία που σας βοηθούν να παρέχετε τις υπηρεσίες σας σε ένα κοινό που επεκτείνεται ολοένα και περισσότερο, ενώ η διαδικασία δημιουργίας ενός gig είναι πολύ απλή και σας δίνει την ευκαιρία να παρουσιάζετε, να πωλείτε και να προωθείτε τις υπηρεσίες σας γρήγορα και εύκολα. Θα σας ξεναγήσουμε λεπτομερώς στα κύρια χαρακτηριστικά αυτής της πλατφόρμας και θα έχετε την ευκαιρία να διαπιστώσετε και  μόνοι σας τι προσφέρει. 1. Τι είναι gig, γιατί και πώς το δημιουργείτε Πρώτα από όλα, ας δούμε τι είναι τα gig, πώς τα δημιουργείτε και τι είδους gig μπορείτε να φτιάξετε. Με τον όρο “gig”, αναφερόμαστε σε μια υπηρεσία που παρέχει κάποιος, από σχεδιασμό, προγραμματισμό, διδασκαλία, συμβουλευτική μέχρι διοργάνωση εκδηλώσεων, συναντήσεις επί πληρωμή και όποιο άλλο επάγγελμα ή ταλέντο διαθέτετε. Δεν υπάρχει όριο στις ικανότητές σας. Η διαδικασία δημιουργίας ενός gig παρουσιάζεται αναλυτικά στο άρθρο “Πώς να δημιουργήσετε ένα gig στο GigLancer”. Μπορείτε να φτιάξετε διάφορα είδη gig. Για παράδειγμα, μπορείτε να φτιάξετε ένα gig με πολλά πακέτα, ένα gig που λήγει μετά από έναν ορισμένο αριθμό αγορών ή μετά από μια συγκεκριμένη ημερομηνία. Μπορείτε να εξερευνήσετε την Πηγή Ενημέρωσης στη σελίδα του GigLancer ώστε να έχετε μια γενική ιδέα του κόσμου μας. 2. Σύστημα Συνεργατών Το Giglancer διαθέτει ένα σύστημα συνεργατών το οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσφέρετε ένα ποσόστο σε αυτούς που κοινοποιούν το gig σας σε φίλους και συγγενείς ή στα κοινωνικά δίκτυα, βοηθώντας τους να κερδίσουν κάποιο ποσοστό από κάθε πώληση. Κάθε επισκέπτης μπορεί να γίνει εξωτερικός συνεργάτης. Κοινοποιώντας απλά τον σύνδεσμο για το gig σας σε διάφορες ιστοσελίδες και στα μέσα κοινωνικής δικτώσης, θα λάβουν ένα ποσοστό από τα έσοδα από κάθε πώληση το οποίο έχετε ορίσει κατά την δημιουργία του gig.  Μέσω του άρθρου μας  “Πώς λειτουργεί το σύστημα συνεργατών στο GigLancer” θα μάθετε ό,τι χρειάζεται να ξέρετε. Επίσης, θα δείτε γιατί αποτελεί καλή ιδέα να έχετε εξωτερικούς συνεργάτες στο άρθρο μας “ Επωφεληθείτε από έναν εξωτερικό συνεργάτη στο GigLancer τώρα”. Υ.Γ. Το σύστημα συνεργατών είναι προαιρετικό, το οποίο σημαίνει οτι δεν είναι υποχρεωτικό  κατά την δημιουργία ενός gig  να συμπεριλάβετε το σύστημα συνεργατών.  3.  Σύστημα επικοινωνίας Το Giglancer δεν συμπεριλαμβάνει μόνο ένα ή δύο διόδους επικοινωνίας. Θεωρούμε την επικοινωνία μεταξύ του πωλητή και του αγοραστή ως πρώτη προτεραιότητα. Η επικοινωνία μεταξύ των αγοραστών και των πωλητών είναι εύκολη και δωρεάν. Το Giglancer διαθέτει το δικό του chat μέσω του οποίου μπορείτε να κάνετε δωρεάν κλήσεις αλλα και βίντεοκλήσεις, καθώς και να στείλετε μηνύματα ο ένας στον άλλον χρησιμοποιώντας αυτό το σύστημα  χωρίς χρέωση.  Οι διάφοροι τρόποι επικοινωνίας που προσφέρονται από την πλατφόρμα μας περιγράφονται λεπτομερώς στο άρθρο μας “Τρόποι επικοινωνίας μεταξύ αγοραστών και πωλητών στο GigLancer.” 4.  Σύστημα κουπονιών Μπορείτε να φτιάξετε προωθητικούς κωδικούς για το gig σας, οι οποίοι μπορούν να ισχύουν ανά χρήση ή κάποιο χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα, μπορείτε να δώσετε 10% έκπτωση στους αγοραστές αν χρησιμοποιήσουν αυτά τα προωθητικά κουπόνια που δημιουργούνται από εσάς για το συγκεκριμένο gig ή να δημιουργήσετε ένα μοναδικό κουπόνι το οποίο ισχύει μέχρι μια συγκεκριμένη ημερομηνία. Για να δημιουργήσετε ένα κουπόνι, παρακαλούμε δείτε τη σελίδα μας “Κουπόνια” στο dashboard και μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο άρθρο μας “Τα κουπόνια στο GigLancer”.   5. Newsletter Από κτίσεως ...email, τα newsletter έχουν αποδείξει ότι είναι πραγματικά μια μέθοδος δοκιμασμένη από το χρόνο που βοηθά τις επιχειρήσεις να έρθουν σε επαφή με τους πελάτες τους. Το GigLancer προσφέρει μια απλή διαδικασία δημιουργίας newsletter και έναν οικονομικό τρόπο να προωθήσετε τα gigs σας, τις ενημερώσεις, τους κωδικούς των κουπονιών που προανεφέρθησαν και ό,τι άλλο σχετίζεται με τις υπηρεσίες σας. Επιπλέον, τα newsletter είναι ο καλύτερος τρόπος για να ενημερώσετε τους ανθρώπους σχετικά με τις νέες υπηρεσίες και τα προϊόντα, διαδίδοντας τα νέα με ασύλληπτη ταχύτητα. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για αυτή τη λειτουργία στο άρθρο μας "Τα Newsletter στο GigLancer και η δύναμή τους". 6. Διαχείριση χρημάτων Προσπαθήσαμε τα μέγιστα για να κάνουμε τη διαχείριση των κεφαλαίων σας όσο το δυνατόν πιο εύκολη. Μπορείτε να προσθέσετε ή να αποσύρετε χρήματα από τον λογαριασμό σας στο GigLancer οποιαδήποτε στιγμή. Έχουμε ένα σύστημα πολύ εύκολο στη χρήση για το οποίο μπορείτε να βρείτε λεπτομέρειες στο άρθρο μας "Διαχείριση των κεφαλαίων σας".  Θα δείτε αναλυτικά τις διαδικασίες της ανάληψης των χρημάτων που κερδίσατε είτε από την πώληση ενός gig είτε ως εξωτερικός συνεργάτης απο τον τραπεζικό σας λογαριασμό  και της  αύξησης του υπολοίπου του λογαριασμού σας. 7. Κέντρο Επίλυσης  Κατανοούμε ότι στην διαδικτυακή αγορά μπορούν να προκύψουν θέματα μεταξύ των πωλητών και των αγοραστών, για παράδειγμα μια υπηρεσία που δεν παραδόθηκε στο χρόνο και την ποιότητα που είχε προσυμφωνηθεί. Για αυτό τον λόγο διαθέτουμε ένα σύστημα υποστήριξης. Μέσα από τη λειτουργία Tickets Υποστήριξης, οποιοδήποτε θέμα προκύπτει θα αντιμετωπιστεί καταλλήλως με τη βοήθεια της ειδικής ομάδας μας. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να συμβουλευθείτε ανά πάσα στιγμή το άρθρο "Το σύστημα υποστήριξης στο GigLancer".  Για να ξεκινήσετε τις δραστηριότητες σας έχουμε δημιουργήσει κάποιους οδηγούς βήμα προς βήμα όπως: 1. Πώς να δημιουργήσετε ένα gig στο GigLancer;  2. Πώς να προωθήσετε το gig σας; 3. Κάντε την ιδέα σας πραγματικότητα μέσω του GigLancer. ...και πολλά ακόμα τα οποία μπορείτε να δείτε μπαίνοντας στο site μας. Μια συνηθισμένη ερώτηση είναι τι είδους gigs μπορείτε να δημιουργήσετε. Μπορείτε να πάρετε μια ιδέα κοιτώντας τις κατηγορίες στην κεντρική σελίδα του GigLancer. Επίσης διαθέτουμε κάποια βοηθητικά άρθρα όπως το “Πώς να παρέχετε τις καλύτερες υπηρεσίες μέσω του GigLancer”. Το GigLancer ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες του κάθε επαγγελματία. Η εγγραφή και η δημοσιεύση των gigs είναι προς το παρόν δωρεάν. Το μόνο κόστος αποτελεί η εισφορά της τάξεως του 5% από τους πωλητές και τους αγοραστές όταν γίνει παραγγελία μιας υπηρεσίας από ένα gig. Γραφτείτε τώρα ώστε να αδράξετε αυτή την ευκαιρία να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας και τα gig σας δωρεάν. Η δημοσίευση ενός gig μπορεί να αλλάξει στο μέλλον για αυτό αδράξτε αυτήν την ευκαιρία να γίνετε μέλος και να οδηγήσετε την επιχείρηση σας ένα βήμα παραπέρα. Ελπίζουμε να σας δούμε σύντομα στον κόσμο του GigLancer, ο οποίος είναι διαθέσιμος και σε εφαρμογή για κινητά.  Στη συνέχεια, έχουμε και άλλο ένα project από το πρόγραμμα μας  “Ideas to Life”  σχετικά με το οποίο θα σας ενημερώσουμε στο επόμενο άρθρο μας. Μέχρι τότε… μείνετε συντονισμένοι! Μπορούμε να σας εγγυηθούμε ότι οι νέες μας ιδέες πραγματικά θα σας αφήσουν άφωνους! 
Read more

Επανασχεδιασμός του B2B Trade για τη χονδρική αγορά

Το καλοκαίρι πλησιάζει και είμαστε σίγουροι ότι ήδη ονειρεύεστε πότε θα πάτε διακοπές ή κάνετε σχέδια. Και εμείς περιμένουμε πώς και πώς το καλοκαίρι, αλλά από τότε που ξεκίνησε το πρόγραμμά μας, δεν έχουμε και πολύ χρόνο για να σκεφτούμε αν είναι χειμώνας ή καλοκαίρι. Σήμερα, λοιπόν, είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε σπουδαία νέα: ανακατασκευάσαμε την πλατφόρμα B2Btrade, η οποία αποτελεί μέρος του προγράμματός μας “IDEAS to Life!”. Σας παρουσιάζουμε μερικές λεπτομέρειες για το πώς λειτουργεί αυτό το πρόγραμμα και ποια είναι τα οφέλη που παρέχει. Εισαγωγή στο B2Btrade Το www.b2btrade.gr είναι μια πλατφόρμα η οποία δημιουργήθηκε ώστε να καλύπτει όλη την αγορά της χονδρικής στην Ελλάδα. Διαθέτει όλες τις κατηγορίες και υποκατηγορίες ανά κλάδο επιχειρήσεων και προϊόντων (ακόμα και αν ένας προμηθευτής ανήκει σε κάποια κατηγορία που δεν υπάρχει, μπορεί να τη δημιουργήσει μέσα στην πλατφόρμα άμεσα). Δεν πρόκειται, όμως, για έναν απλό κατάλογο επιχειρήσεων, αλλά για ένα online εργαλείο της αγοράς. Αυτό σημαίνει ότι ο κάθε προμηθευτής μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή μόνος του να τοποθετεί εύκολα και γρήγορα όσα προϊόντα διαθέτει, καθώς και να κάνει προσφορές, πάντα στη χονδρική, κάτι που έλειπε από την Ελλάδα. Οι δυνατότητες που έχει ένας προμηθευτής είναι από την ώρα που θα κάνει την εγγραφή στην πλατφόρμα θα μπορεί να αναρτά το λογότυπο της εταιρείας του, τα στοιχεία του, την ιστοσελίδα του. Αν δεν έχει ιστοσελίδα, του δίνει τη δυνατότητα να αποκτήσει το δικό του domain.b2btrade.gr χωρίς επιπλέον κόστος, κατά συνέπεια και τη δική του σελίδα, και δυνατότητες όπως γρήγορη αναζήτηση των προϊόντων του, σελίδα επικοινωνίας και σύστημα διαχείρισης των προϊόντων και των υπηρεσιών του. Μπορεί να ανεβάζει άμεσα απεριόριστα προϊόντα, καθώς και απεριόριστες προσφορές. Η πλατφόρμα αυτή του δίνει τη δυνατότητα να λαμβάνει από τους αγοραστές παραγγελίες προϊόντων, υπηρεσιών και προσφορών μέσω ηλεκτρονικής ειδοποίησης. Επίσης, του δίνει τη δυνατότητα γνωστοποιώντας το δικό του domain.b2btrade.gr στους πελάτες του να έχει ένα δικό του δίκτυο B2B. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να ενημερώνει τους πελάτες του για όλα τα νέα προϊόντα, υπηρεσίες και προσφορές, άμεσα, εύκολα και γρήγορα. Όλοι οι αγοραστές της χονδρικής μπορούν να γραφτούν δωρεάν στην πλατφόρμα και θα μπορούν να ενημερώνονται και να βρίσκουν προϊόντα, υπηρεσίες και προσφορές στον κλάδο που τους ενδιαφέρει σε ένα μέρος. Θα μπορούν να ενημερώνονται από τους προμηθευτές τους online μέσω των σελίδων (domain.b2btrade.gr) τους. Θα επωφελούνται από τις προσφορές και τις εκπτώσεις και θα ανακαλύπτουν νέους προμηθευτές, προϊόντα και προσφορές στον κλάδο τους. Το B2Btrade.gr δημιουργήθηκε ώστε να μπορούν να αναδειχτούν οι επιχειρήσεις σε όλο τους το φάσμα. Αν δεν το είχατε ανακαλύψει ως τώρα, είναι καιρός να το μάθετε, καθώς μπορεί να δώσει νέα πνοή στην επιχείρησή σας σε εθνικό και σε διεθνές επίπεδο. Γραφτείτε σήμερα και ενταχθείτε στον παγκόσμιο χάρτη της επιχειρηματικότητας! Το B2Btrade.gr δημιουργήθηκε χάρη στο πρόγραμμα “Ideas to LIFE!”. Ο κος Γιάννης Μπακαστάμος, ο οποίος είχε την ιδέα της δημιουργίας της πλατφόρμας B2Btrade.gr, ευχαριστεί θερμά την εταιρεία Raza Labs για την υλοποίησή της, την άψογη συνεργασία, και για το όνειρό του που έγινε πραγματικότητα! Έρχονται σύντομα και άλλα προγράμματα. Το επόμενο project από το πρόγραμμα “IDEAS to Life!” είναι το GigLancer, το οποίο θα παρουσιαστεί εξ ολοκλήρου στην επόμενή μας δημοσίευση. Μέχρι τότε, μείνετε συντονισμένοι! @page { margin: 0.79in } p { margin-bottom: 0.1in; line-height: 120% } a:link { so-language: zxx }
Read more

PCG Community 2017 Election Voting System

Είχαμε τη χαρά να συμβάλουμε στις εκλογές της Πακιστανικής Κοινότητας Ελλάδος για το 2017. Αν και δεν κατέστη δυνατό να χρησιμοποιηθούν όλες οι δυνατότητες του συστήματος, το οποίο περιελάμβανε χαρακτηριστικά όπως η διαχείριση των εκλογικών κέντρων, λογαριασμούς διαχειριστών και ελεγκτών, διαδικτυακή ψηφοφορία και διάφορες άλλες παροχές. Θέλετε να δημιουργήσουμε ένα σύστημα για μια εκδήλωση που οργανώνετε; Απλά τηλεφωνήστε μας..... WEB: https://www.pcgu.gr/
Read more